fredag 13 september 2013

Sanningen i dager.... Och lite skolgång

Jag har varit jättedålig på att blogga under sommaren och hösten vilket gjort att jag ligger häääästlängder efter. Orsaken till detta har jag inte velat tala om offentligt tidigare, men nu är det så att jag måste. Jag och Mr T har haft det jobbigt ett längre tag och det har gjort att jag inte orkat med vissa saker såsom bloggen. Nu har jag dock tagit beslutet att detta fungerar inte längre och papper är beställda från olika instanser för en förändring. Det var ju som alla vet bara en tidsfråga...

Att må bra är A och O för att vara en bra mamma och jag hoppas nu kunna engagera mig mer i Mary och ge henne en trygg vardag utan tjafs och gräl. 

Hon är en liten stjärna i skolan och med i elevrådet, kanske en blivande politiker? Fröken Katarina är så förtjust i Marys engagemang vid sagoläsning och hon sitter still hela sagostunden, vilket är svårt för en 6-åring. Just nu sitter hon och sover i bilen då vi är på väg till underbara Anna-Leena med familj i Kalix. Vi ska byta bilar med varandra :-) Hasse får sin folkracebil och Mr T får sin bubbla som han köpt.

Blir ett kort inlägg för att lätta mitt hjärta, men fråga gärna och kom gärna med förslag om vi ska ses något på ngn lekplats eller så.

Puss och god natt


Gunilla

2 kommentarer:

  1. Usch vad tråkigt att "höra"! :(
    Jag som trodde att det skulle ordna sig med tiden... Nåja, det kanske är bäst så...

    KRAAAM jag älskar dig!

    Förlåt att jag inte ringde igår kväll. <3

    SvaraRadera
  2. Oj! Vad trist! Men misstänker att det kanske är lite lättnad när man väl bestämt sig med.

    Vi måste ta den där fikan nån dag! Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck innan du går vidare :-)