söndag 22 september 2013

Denna helgen...

Jaha, så var denna helgen också slut. Jösses vad tiden går fort, men jag har ju hunnit med att göra massor kul. 
I fredags var jag ju på det efterlängtade spaningen på sparadiset med 49 andra bloggerskor. 
 När vi kom dit fick vi varsin badrock och blev anvisade till ett omklädningsrum där vi raskt bytte om till badkläder. Sedan gick vi runt lite och kikade i lokalerna, de hade flera smårum med olika teman: japansk, afrikanskt mm. Ridderheims delikatesser och chokladfabriken stor för buffén och den var magnifik. Massa godsaker och även god dryck, bubbel och energidryck fanns att tillgå.
Under kvällen vart det lite bad, men även en hudanalys och ujuj vad skäll jag fick av hudterapeuten...
Jag har jättestor hud och fick en rejäl dos massage och ansiktskräm :-) 

Som tur var vann jag detta hudvårspaket som jag lätt kommer attanvända. Efter några timmars mys och bubbel var det dags att gå och då fick vi naturligvis en jättefin goodiebag med diverse innehåll: trosor från Röhnisch, kryssning från Birka Cruises, ansiktskräm från CCS, vitaminer från ACO, deodorant från Vichy, träningskort från Rosa skrot, hudvård från Voyager och MDFormulaSamr tidningar från sköna hem och Daisy.
Arrangörerna @dianasdrommar och @linizflygis hade gjort ett underbart jobb och jag kände mig som en prinsessa när jag gick därifrån på kvällen. 
              
 Såhär mysigt satt vi och bubblade på kvällskvisten

Bild på goodiebagen med allt gött den innehöll :-)
 

Jaha, så var fredagen slut men helgen hade ju bara börjat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck innan du går vidare :-)