fredag 8 november 2013

SOPHIE LA GIRAFE BABY- Pressrelease.

Jaha, så fick jag min första inbjudan idag av Mgroup som jag INTE kan gå på... uhu...

Nedan är ett utklipp från presserleasen som ni kan läsa och ja, bara njuta och längta tills ni själva kan köpa dessa underbara produkter. Jag vet att jag kommer kvista ner till NK i stan och köpa till Mary omedelbart jag kommer hem från kursen.

Det som är så bra med denna produkt är att de skyddande egenskaperna i barnets hud kan stärkas genom användning av säkra hudvårdsprodukter av hög kvalitet. Dessutom skänker de 1% av omsättningen till välgörenhet. Så ju mer vi köper desto mer går till välgörenhet. Smart!


Mary kommer bara älska att få gå in och köpa dessa hudvårdsprodukterna, för även om hon bara är 6 år så är hon otroligt fåfäng och vill ha sitt eget i badrumskåpet. Ska nog be Mr T gå in och köpa ett startkit till vännerna som har dop i helgen.
Gå gärna in på deras länk och titta mer: www.sophielagirafecosmetics.com

Tack till Mgroup för inbjudan, ser fram emot att kunna gå nästa gång det är något event.

Kram Gunilla

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck innan du går vidare :-)