torsdag 7 november 2013

Mullingstorp och telefonlös en vecka....

 

”Att investera i en kurs på Mullingstorp är att investera i sig själv”
Imorgon är det dags för mig att äntligen åka till Mullingstorps Kursgård i Valdemarsvik. Jag kommer vara där en vecka och får inte ha telefon eller iPaden med mig. Hur detta ska gå vet jag inte med jag känner mig såhär ungefär när jag tänker på att inte kunna prata med Mary eller ngn annan på EN HEL VECKA!!!!!
 
Nåja, det kommer nog gå bra...... NOT!
 
Mullingstorps Kursgård är en kursgård för oss som vill veta mer om oss själva och den kursen jag kommer gå heter Möt dig själv Steg 1. Det kommer bli långa dagar med start kl 07:00 och vi är inte klara förrän kl 21:00 på kvällarna. Vi kommer ha yoga och annan träning så träningskläder var ett måste... Hugha mig....
 
Middagen serveras kl 18:00 och under dagen är det the och vatten som gäller.. inget kaffe på en vecka.. Öööhhh, vad har jag gett mig in i.

 
Hur som haver så tror jag att detta är en bra kurs för mig att gå och att jag kommer få insikt om ett och annat som jag faktiskt kanske inte vet om mig själv. Det kommer bli en tuff och jobbig vecka känslomässigt och jag vet inte om jag kommer vara samma människa när jag kommer hem som när jag åker dit. Men jag ser så otroligt fram emot detta och har gjort det sen jag bokade kursen.
För mig handlar det om att få ordning på mig och mitt liv, har ett struligt förflutet med saker som satt sina spår i vuxenlivet och måste få bukt med detta innan det är försent.
Jag har genom åren trampat folk på tårna och sårat människor som älskat mig och som jag älskat, det får vara nog med det nu..



Vill ni gå in och kika på Mullingstorps hemsida är adressen följande:
 
 

1 kommentar:

  1. Det här kommer du klara med stjärna i kanten!
    Kantstött och repig är du sedan innan, nu kanske du kan få rätsida på avigsidan!

    Jag tror på dig syrran! Jag älskar dig som du är, alltid! <3

    KRAM och lycka till! Annika <3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck innan du går vidare :-)