torsdag 6 februari 2014

Familjen...


Äntligen framme hos mamma och pappa!
Visst är det lite lustigt, att hur gammal man än blir är det alltid lika skönt att komma hem till mamsen och papsen. :-)
Jag har ju sedan 8 år varit Sorundabo och då blir det ju inte så ofta jag träffar mina föräldrar vilket gör det extra speciellt när vi väl ses. Mina syskon är också boende på annan ort, en i Aalborg och en i Lödöse, så de träffar vi inte heller så mycket. Min bror, L-Å, har vi precis varit i Österrike tillsammans med. 


Det var en underbar vecka i goda vänners lag och mycket med skidåkning. Vi hann även med en tyrolerafton och på vägen ner stannade vi till i underbara Köpenhamn. Det är en av världens underbaraste städer och jag bara älskar att vara där. 


Så nu är vi i regniga Göteborg och planen för idag är att träffa L och hennes familj. L har jag kännet i 24 år och hon är så speciell för mig, en av mina närmsta vänner och lite som en syster. Flera gånger har vi försökt ses men så har livet kommit mellan och idag ska ingenting få stå i vägen :-)

Kram och hej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck innan du går vidare :-)