lördag 24 augusti 2013

Packning

NU är allt packat inför kryssningen, tror jag... 3 par skor, kläder till middagen, kläder till nattklubben och kläder till imorgon. Sedan har jag ett ombyte till ifall ngt känns fel. Allt detta till EN! kväll. Sen har jag packat makeupväskan, en toalettväska till duschgrejer och en till annat lull lull. Tur att jag tar den stora väskan.. 😃

Ska bli skönt att komma ut på kryssningen och kul att träffa de som jag lärde känna i våras på bloggminglet i Kolmården. Men först ska jag hämta Sofie Pramgren och hennes väninna för lite shopping i stan. 

2 kommentarer:

  1. Å jag har ingen stor väska! Alla är kastade efter flitigt resande...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan ta med en liten extra till goodiebagsen :-)

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck innan du går vidare :-)