onsdag 27 mars 2013

Räkningar och semesterplanering...

Jaha.. då var det dags igen. Att betala räkningar.. :-( så surt. Kan man inte en månad hoppa över detta och få en ekonomisk frimånad från allt vad räkningar är. Att man bara kan riva dom.. Gud så skönt det hade vart. Sen mitt i allt detta vill dagis ha in semesterplaneringen.. som om man skulle ha råd med semester efter alla betalningar idag.. hahaha.. vilket skämt. In i ena handen och ut genom andra :-)

Tja, när ska jag ha semester?? Tidig semester: Då regnar det eller så har alla andra ledigt och då är alla bortresta när man kommer och hälsar på. Sen semester: Då regnar det och allt har öppet som eftersäsong och bara på helgerna. Fast.. jag hade ju inte råd att ta semester enligt stycket före.. hihi...
Nja, det blir nog som vanligt i år också: lite tid här hemma, upp till Kalix, ner till Göteborg och en rask sväng till Aalborg och min underbara bror och hans familj. Hmmm.. så kallar jag det semester

Blir ett kort inlägg, nu ska jag gå upp och bita lite i kudden och gräma mig över ören och kronor.

Puss och godnatt..

Gunilla

2 kommentarer:

  1. Å andra sidan så kostar det inte så mycket att cykla iväg med ett tält som bagage. Något som barn dessutom tycker är superspännande och mysigt.Du kommer nog på nåt :-)

    SvaraRadera
  2. Har du inte planerat klart snart?
    Vill ju läsa lite nytt! ;) <3

    syster Ankamos

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck innan du går vidare :-)